Saturday, June 14, 2008

xtauk mok ngkah tajuk pa.pnde2 tk orng lh.haha

malin:plan ari slasa tok msti jd with or without bai.p mk sa bai dtng lh.hehe.mena bh.think about it.bla masa gk kta nak spend msa sama2 mun bkn nktok.dhlh kta jrng kua.so,ksmptn yg ada msti dgunakan sebaik2nya.(gai bunyi aku kaka cmtok)haha.x kesah lh mun tmpt ya boring gla babas kh pa kh.jnji kua.after all.cya dawyg bh.at least x plu lh mengadap tmpt yg boring gla babas ya jak2.haha.eh,ngga panda mok?hee.p tiket mhl.rbu tk xpat kua agk kh?plsz2.dpt ngga 2igek cta.save rm6 kta mun ngga ari rbu.hehe.inform me later sal plan kta ya k.dis year da tiramisu x?haha.eh,lupak nyk.bday dis yr cm last yr juak kh?i mean sapa pun bday knk treat cak lain mkn?tauk x lam website uitm program pra ya untok yg less fortunate student?cibai da bunyi!!haha.mk ambk sains fizikal.xpat nak jd saintis.ajaran sesat lak.haha

syidah:syidah,sy rindu kamu!lejuk dh ko nenga aku mdh bnda tok jak2.haha.oi,aku sa ko msti x mke cermin mata ngga gmbr nak d edit aku ya.mpuan nak tgh ya lh plng kck.nak nama rathy ya eh.hahaha.aku da search psl uitm mukah reya.nya mdh uitm mukah is located right in d middle
of d town.lbh kurang jan ngn uitm smrhn.xcept dat mk orng boleh BALIT tiap2 mggu.wateverlh ngn si S ya.xkan lh dlm tutorial tk orng xda sorng pun yg kck??msti ada nak?aku pun S gai.cibai da jak.haha.mak kau ng concer lh hal aku.kali nya nak ngirum makanan k aku juak rah uitm nun.haha.mun mena bgs lh.haha.JK.bday dis year smbt ngn bhri jak!!tulah juak eh.coba ko blit raya tok.nak pat clbr8 sma eventhough tpaksa postpone p x kesah lh.cyk x aku clbr8 bday dis yr mkn maggi hot cup jak.haha.eh,byk cdak st.3 nak u noe who ya msok uitm.msti sa plek lak.nya orng pun msti ngga aku smcm.huhu.woi,cmne nak ngembak ko round?xda keta oi.aku jln ngn hani lok ah.ko blt ahe bh.hehe.d nxt week ya bok aku jln ngn kau.tpaksa blt dorm bh.yalh kau.AWAL glak blt.haha.lupak mdh,kn aku sorng jak byr mun bsewa keta ndah ah.kau byr jwak.boh naj ngada2.ok2.i need to stop now.aku dh xtauk pa d krepak aku tok.ok2.bye.have fun blaja rah d coolest hell ya.haha! =p

No comments: